Gamzecikk canım bende de kan pıhtılaşması var aspirini sabah iğneyi akşam kullandım hep. Mesela sabah 8 aspirin akşam 7 iğne. Genelde 12 saat gibi bir süre koydum. Yalnız iğnenin saati önemli hergün aynı saatte vurmaya dikkat et. Yani bir gün yarım saat önce bir gün geö vurma. Alarm kurabilirsin. Bu arada aspirin bende kanama yaptığı için sonraki süreçte onu kullanmayı bırakmıştım. Bu arada hapı akşam içip iğneyi gündüz yapan çok kişi var. Benim iğneyi eşim yaptığı için onun evde olduğu akşam saatine ayarladık