snayc Merhaba hamişler, ilk öğrendiğinizde adetiniz kaç gün gecikmişti? Beta kaçtı? Ve kaç haftalıktınız?💖🥰 Ben regl 3 gün gecikme 259 beta ile öğrendim, 4 haftalıktı
babysmomy snayc ilk gebeliğimde adetim 5 gün geçmişti 24 le öğrendim 2. Gebeliğimde adetime 8 gün varken 18 le öğrendim 😅
2Princess1Mom snayc 8 gün gecikme ile 4239 çıkmıştı 😊 kan testinden 1 hafta sonra gidebilmiştim ilk kontrole 5 haftalıktı 😊 Şimdi 14+1 olduk 🥰
Dfnsyn snayc adete 2 gün varken 120 idi regl olmam gereken gün 323 olmuştu 2 gün gecikince de 816 , 4 gün gecikince 2702 olmuştu🙈 şuan 6+2 olduk 🥰 bu geç döllenme demek olmuyor sanırım değil mi artışa göre
CeylanAk 10 gün gecikme 485 ile öğrendim bir hafta sonra yine verdim 4562 ye yükselmişti geç döllenme olmuş