Simay1905 37.4'um normalde hic sancim falan yok ama, bugun butun gun karnim sertlesio hatta normal halinden cok, bugun hep sert neden boyle? Dogum belirtisi olabilir mi?
Melissnil Simay1905 benimde günde 1.2 kez bebek bi yere toplanıyor ama en fazla 1 dakika sürüyo düzeliyo. 37+6yım bende bugün nst kontrolüm vardı sancım cıkmadı doktoruma o toplanmaları karnımın sertleşmesini de sordm normal dedi bebek öyle olmazsa nasıl doğum yapıcaksn dedi. Ama kısa süreli sürdüğünü söyledim. Sende mutlaka doktoruma sor cnm
Simay1905 Zeliha66 dakika hic sayamadim cunku sert olup normal haline donmesi cok kisa suruyo hemen hemen butun gun sert ama herhangi bi agrim akinti falan yok yinede belirti olabilir mi ,ki
Simay1905 Melissnil bugun kontrolum ve cati muaynem vardi doktorum acil ameliyata girmis diye pztesiye ertelediler randevumu korkuorm suan pztesi ye kalmadan dogurursam diye bide normal dogumdan da cok korkuyorm. Kisa sure olmasi normal de benim ozellikle son saattler hep sert
Esse Simay1905 canım benim de hep sertleşiyor bugünlerde nst de böyle olduğunda 100lerde sancı çıkmıştı yarın bidaha gidecem bakalım bu sefer de nst de sancı çıkacak mı
Melissnil Simay1905 benimde haftaya çatı muaynem var cnm bende normal doğumdan cok çatı muaynesinden korkuyorm 😐😊
Yarenelibol Bnm de öyle post açtm kmse cevap vermedi suyum mu geliyor anlamıyorm da sızıntı gibi geliyor bişeyler sürekli sertleşiyor 5 kere on dakada bir geldi sonra geçti tutmadm hala geliyor inşallah bişey olmaz yarn a kontrol var
Esse Yarenelibol canım dikkat et yarın doktora gittiğinde bilgilendir bizi de belki sancıdır süre tut bi
Yarenelibol Esse ayy suyum geldi kız ama doktorum aradı bir bardak kadar gelirse yata ıslatacak kadar ara dedi gece doğurmasam bari sabah 9,5 da hazırlıklı gel ded yarın doğuruyorum kesn😂 dus aldm dahada suyum gelmeye basladı kesn su yani
Alyaveannesi Eger kasilma yani doguma hazirliksa nst de cikar eger sanci degilse bebek kendisi yapiyodur bendede oluyodu doktora sordum nst de sanci cikmamis bebegin kendisi dedi ultrasonda gosterdi kafasiyla sirtini oraya yasliyomus bizimki🥰
Balyanaklikoalam Alyaveannesi emziriyor musunuz hala ? Bir de doktora filan goturmediniz mi vitamin eksikliğinde de iştahsızlık oluyor bebeklerde
Esse Yarenelibol ayyy çok heyecanlı darısı bana inş dua et lütfen adım Sema 40+2 oldum bana da nasip olsun artık
Candy_liz Yarenelibol Ne zamandır görüyordum sizi hadi bakalım inş çok kolay açılmalı az sancılı kolay bir doğum olur, bebeğinizi sağlıkla alırsınız kucağınıza🤗