Kızlar merhaba ilk gebeliğim olduğu için tecrübem yok 37+3 ten dün gece bel ağrısından acile gittim normalde plesanta ön duvarda denilmişti ve doğumum sezeryan olacaktı ama normal doğumu engellemiyormuş açıklığıma bakmak için beni çatala çıkardılar dayanılmaz bir acıydı ve kendimi çok kastığım için ebe açıklığıma bakamadı farklı bir ebe geldi tekrardan baktı ve açıklığım 1 cm çıktı nstye bağladıklarında ise sancım çıkmıştı ama ilk gebelik olduğu için doğum sancısı değildi yatışımı vermediler sizce ne zaman başlar doğumum normal doğum yapan anneler yazabilir mi ben çok korkuyorum ve anksiyetem var nasıl rahatlatabilirim kendimi fazla mı abartıyorum