Svlyk Kızlar selam. Dolap uygulamasında satis nasıl artar? Yeni ürünler yükledim sıfır etiketli. Urunleri toptan alıyoruz ve yaptırıyoruz. Kargo bedava ya da iyi fiyat yapmaya çalışıyorum ama bakan var alan yok 😂
chrysanthemum Dolap değil de gardroptan daha hızlı satılıyor dolapta komisyon falan cok yuksek. Ben de satıs yapıyorum
Svlyk chrysanthemum evet daha mantıklı ama ürün satışı oradan hiç yapamadım açıkçası. Dolaptan 24 satis var en azından yorum vs Müşteri daha iyi karar verebiliyor. Fiyatları da uygun tutuyorum ama sipariş yok 😊 bakalım nasip işi bir yerde açılacak. Size hayırlı bol satışlar dilerim 💐🙏🏻
chrysanthemum Svlyk ben indirim donemi inditex satıyorum sıfır,onun dısında ıkıncı el kullanılmıs urunler de