taze-anneady Sancin bu şekilde devam ederse zaten açılma olur açıklık ilerler ilerledikcede sancin siddetlenir siklasir o zaman gidebilirsin ama bunlardan önce suyun veya kanaman olursa beklemeden git benm nişanım kanamam suyum gelmemişti sadece sancım geliyordu ilk gebeligimde 5cm açıklık var dendi yatış yaptılar suni sancı verdiler biraz dha evde bekleyebilirdim doktor eve gondermemisti artık dediğim gibi kanama veya suyun gelmediği sürece sancini evde cekebilirsin takip et siklasinca siddetlennce git hastaneye