elif99__ Goldname bende artımedle yaptım erken gebelik aynı bu şekilde silik çıktı ertesi gün kan verdim negatifti zaten sonra regl oldum en net sonucu kan testiyle alırsınız
Goldname emin olamadım var gibi de silik olması beni endişelendiriyor aranızda sonra koyulaşan oldu mu ? çok erken olduğu için mi aceba silik çizgi çıktı ?
Munevver_kaplan_33 Goldname benim 3. Gün gecikmemde yaptığım testteki bile bu kadar belli değildi yani bu kadar önceden bu koyulukta olması şaşırttı ya bir daha yapın yada direkt kan tahlili verin ki kesin sonuç olsun bence Cnm inşaallah vardır
Aslaninannesi_ Canım bir tane mi aldın keşke 2 tane alsaydın bende 3 gün gecikme ile yaptığımda aynen bu şekilde çıkmıştı çok silikti kan verdim beta 95 çıktı doktor çok küçük olduğu için idrarda silik çıkmış ama kan kesin ver hemen çıkar suan 7 haftalık hamileyim
Goldname Bide ben ayın 7 sinde aşılama yaptırdım 1 hafta sonra belirtiler başladı hala da devam ediyor
Evrimnbe Goldname aynı benimde böyle çıkmıştı hamileyim şuan 10 haftalık daha erken olduğu için silik çıkıyor 15 gün bekle sonra doktora git ben öyle yapmıştım