metemom_ ben ilk bebişimde bir kere çatı muayenesi oldum özelde çatın dar yapamazsın dedi doktorun biri başka özele gittiğimde bi daha yaptı doktor yapabilirsin dedi bi sorun yok dedi ve normal doğum yaptım çok şükür ,bir kere yapıyorlar normal doğuma elverişli mi diye ama tek bir yere bağlı kalmayın derim .şimdi ikinci gebeliğim perşembe günü kontrole gittim hiç demedi alttan muayene diye ikinci gebelik olduğu için mi bilmiyorum ama