Peros kırmızı şişesi, annem nerdeyse çıktığından beri kullanıyor, mesela kışlıkları kaldırırken yıkayıp koyuyor bazanın altına (kurutma makinemiz yoktu normal askıda kuruyor çamaşırlar) diğer kış çıkardığında hala buram buram kokusu geliyor . Evlendiğimden beri bende onu kullanıyorum çok memnunum