reyhan_t tetanoz aşısı 19. haftalar gibi oluyor ilk dozu sanırım ama.ben özel aşı yaptırdığım için net de bilmiyorum yanıltmak istemem. 4. aydan önce eğer isterseniz kan ve idrar bakarlar ama benim kendi doktorum zaten her ay baktığı için ikinci kez vermek istemiyorum dedim almadılar. Folik aist filan sormuslardi bilgi vermislerdi kullanman gerek diye, ye ne onu da doktorum verdiğinden yazdirmadim, ama mesela isterseniz giidp, kontrolünüzden önce bittiğinde vitamin demir gibi takviyelerinizi yazdirabiliyor sunuz. Ben ilk gittiğimde muayene gibi bir giriş yaomadan hemşireye sormak istedim önce, zaten sorduğum hemşire beni takip edecek kişi imiş direkt o yapmıştı kaydı v.s. doktoru görmedim hiç.