Tomurcuk18 Her markada aynı şey olur malesef,memnun olanlar kadar memnun olmayanlar olacaktır her üründe de.Biraz beklentiyle alakalı.
Ben ilk zamanlar almadım mesela,doğumdan sonra ihtiyaç oluşunca aldım.Hatta bir ara Medela’nın Hastane tipi makinesini kiraladım,daha rahat ettim.Ev tipi olanlar bir çekiyorsa,hastane tipleri beş çekiyor çünkü.