tugces95 Selam kızlaar, 13 haftalık hamileyim ve bir kaç haftadır kuyruk sokumumda ağrı oluşuyor sizlerde de var mı böyle bir şey?
Hilal2901 tugces95 bana da oluyordu doktor oturusuna dikkat et şezlogts yatar gibi yatıp kuyruk sokumuna agırlık bindirme demisti 😂😂😂 dikkat edincd düzeliyor geçmiş olsun
tugces95 Hilal2901 Teşekkür ederimm, hiç öyle oturmuyorum aslında aksine eğilip kalkarken veya ayağa kalkarken ağrıyor zaten, doktoruma sorduğumda normal rahim büyüdüğü için dedi, ama yinede bu aralar sıklaşmaya başladı ağrısı
Diririiririm tugces95 benim de o haftalarda çok yoğundu oturmasam bile ayakta kalsam oluyordu. Zamanla hafifledi ama şuan 23 haftalığım biraz yorulunca yine oluyor doktorum da normal diyor
tugces95 Diririiririm ayy evet dün yarım saat yürüyüş yaptım eve geldim nasıl ağrıdı, çok teşekkür ederim bilgi için
Gebesasli 2 gündür beni mahvediyor. Dün biraz yürüyüs yaptım eve geldim resmen orası kitlendi ağrıdan. 15 haftalık hamileyim şimdiden başladıysa yandım gelecek haftalarda diye korkuyorum