Yelizsnsy benim hamileliğe bağlı tiroidlerim çok hızlı çalışıyor 0,001 çıkıyor hep sonucum ilaç vermediler takip ediliyorum aylık çarpıntılarım var benimde. Öyle ki nabzımı 150 bile görüyorum endokrin bu kadar yapmaz tiroid dedi. Kardiyolojiye gittim ritim holter takıldı en yüksek 165 olmuş nabzım ama ritimler normalmiş birde ben ikiz gebeyim doktor 3 kişiye kan pompalanmaya çalışıyor kalbin normal doğumdan sonra geçecek dedi…