Kızlar dün normal kontrole gitim devlet Hastanesi’ne bebeğin suyu azalmış ve bebek 38,39 hafta gözüküyo dedi acile yönlendirdi acil de bizim riskli doğum uzmanımız izinli araştırma acile git dedi buraya geldim yatış verip kan şekerim ve suyuma bakiyolar şimdi inşallah bi sorun çıkmaz lütfen dua edin 😔