Yenianne6161 Merhaba güzel annelerim, 15 haftalığız su an günde bi kaç kere çok ufak da olsa hareketlerini hissediyorum bebeğimin ama bazen hissetmeyince çok telaş oluyorum kalbi mi durdu bisey mi oldu diye benim gibi çok kuruntulu olanlarınız var mı :)
papatya2412 Yenianne6161 üçüncü gebeliğim 18 haftalıkken az hissetmeye başladım şuan 19+2yim hergün hissediyorum🥰 Ama ilk gebeliğimde 21 haftalıkken hissetmeye başlamıştım
Cimenn1223 Yenianne6161 ilk kizimi 16 da 2.kizimi 17 de hissettim cok derinden geliyor haraketleri ara ara vurdugu da oluyor düzensiz harakt etmesi cok normal😂
Freefam Yenianne6161 ah ah kuruntular delirecegim 15. Haftadan beri hissediyorum 17+5iz her gun hissetmiyorum o hissetmedigim gunler cok zor geciyor artik 20lere ciksak da duzenli hissetmeye baslasam diye istiyorum delirmeme cok az kaldi 🤦🏽♀️
ozlemannem Yenianne6161 su an 19 haftalik ve surekli hissediyorum. Bir iki haftadir iyice artti, 16 haftalikken falan az az hissediyordum ama cok anlasilmiyordu. Su an anlamamak mumkun degil :)
Sevvalll42 Yenianne6161 daha küçük sürekli hareket hissetmemeniz normal bende 14. Haftadan beri hissediyorum 17 haftalığız