Ben de tam 38 haftalık hamileyim. Bütün gece ağrım oldu ama uyuyabildiğim için ciddiye almadım pek. Sancı geldi uykumdan uyandım. Kalktım bir tuvalete gittim, evde 1-2 tur attım, 1-2 topta zıpladım. Sonra geri yattım. Uyudum her seferinde ondan doğum sancısı değildir diye düşündüm hep. Sabah uyandığımda bebeğim yine kaburgama baskı yapıyordu dedim ki okey aşağı inmemiş yalancı kasılmalarmış diyip devam ediyorum şu an günüme 🥹