Yolculuk yaptım valiz taşıdım ağırlık taşıdım baya üşüdüm vs luna parka gittim binmediğim çılgın oyuncak kalmadı hiç aklıma gelmedi eve döndüm valizi boşaltırken eğilince geri kalkamadım sol kasığıma ağrı girdi lavaboya gittiğimde leke gördüm. Dedim adetim yaklaştı zaten öncesi hep kavrengi leke olurdu. Ertesi gün yataktan çıkamadım dedim kaç günün yorgunluğundan. Sonraki gün adete 4 gün kala bir test yapayım dedim 2 çizgi aynı anda çıktı. Sonra bir iki test daha yaptım yine aynı anda belirdi. Kan verdim 95 çıktı. Ama bebeği görene kadar yani 8 haftaya kadar bana hamile değilsin dedi hep olumsuz konuştu doktorlar. Şükür gördüm duydum Rabbim bizlere sağlıcakla kucağımıza almayı, bu muradı isteyen herkese de en kısa zamanda da bu muradı yaşamayı nasip etsin inşallah 🤲