Evlattt hiçbir sorun olmaz. Biz çok dengesiz gidiyoruz o bize kalmış bir şey önemli olan yeteri kadar büyüme fırsatı vermek. Ben haftada bir gittim başından beri ilk defa 3 hafta sonra gideceğim mesela. Kanama sorunu falan yaşandığım için bana kalsa ayda bir gitmek en güzeli çünkü bebek bir anda büyümüş oluyor size moral motivasyon geliyor. 🙃