111anonim111 nisanın gelmiş canım bugün yarın doğumun olur benimde dünden beri kasılmam sancım oluyo 2 gündürde koyu kahverengi akıntı vardı şimdide kasılmam oluyo bebekte oynamadı bugün hiç 38+1 haftalık hamileyim bende 2 haftadır nstde sancı çıkıyodu açılmam olmadığı için doktor gönderiyodu en son 2 gün önce gittiğimde yine nstde sancı çıktı doktor muayene etti açılma olmaya başlamış ağrıların artarsa gel dedi