Canım geçmiş olsun benim bebeğimde taktiğim poşetten rahatsız olduğu için çişini içine yapmadı doktor eve götürüp çişini yaptıktan yarım saat sonra getirmemizi söyledi bebeğim çişini yaptı ama çok azdı bidaha da yapmıyordu hastaneye gittik doktora sordum kabul edilir mi diye ben bilemem labaratuvar karar verir dedi ben o kutuyu verdim ama gerçekten azdı 20ml anca varmıştır yarım saat hastanede bekledim ve ne olur ne olmaz diye bir tane daha poşet taktım labaratuvardan haber geldimj diye sekretere sordum onaylanmış mi diye onaylanmış dedi evimize geldik sende paylaştır istersen yapmıyorsa eğer, orda biraz bekleyip laboratuvar onaylamadiysa tekrar tahlil gondeirisin
Söylede yapabilirsin emzir bezini aç kucağında tut bir süre çişini yapacağı vakit poşeti değil de direkt kutuyu doldurmaya çalış bir anne öyle yapmıştı hastanede