Sema0 dün kontrolüm vardı kalp atışını belki duyabiliriz diye gittik ama geç döllenme olduğu için daha duyamadık kese güzel gelişmiş dedi sonrada aaa ikinci kese var ikiz bu dedi. Ama diğer kese küçükmüş . Bu bir sorun oluşturur mu bilmiyorum , ilerleyen haftalarda o keseninde gelişip gelişmediğini görürmüşüz . Yani şuan zamana ihtiyacımız var hem kalp atışını duymayı bekliyoruz hemde ikinci keseyi bekliyoruz 🤲🏻