Ayseeoknn Bhr58 rica ederim instagramdan ekleyin isterseniz beni foto atayım size arabanın insallah memnun kalırsınız ben memnunum çok
Ayseeoknn Asyaalpkerem ben n11 den aldim önce canlı olarak genç bebe diye bir mağaza gördüm inceledim sonra n11 den baktım daha uygun magazina göre netten aldım ürün kullanım kılavuzundan garantisine kutulu ve özenli geldi ben bir sorun yaşamadım memnun kaldım
Asyaalpkerem Ayseeoknn tamam teşekkür ederim ben Balıkesir deyim burda bulamıycamı söylediler kumaşına falan dokunmak istiyor insan netten karar veremiyorum az bi parada değil
tugcezrhlgl Ayseeoknn memnunmusunuz acaba bende buna bakıyorumda. Kumaş kalitesi kapanıp açılmasından memnun kaldınız mı başka arabalara bakmadımda ben bi tek bunu biliyorum ama kararsız kaldım
Ayseeoknn tugcezrhlgl kumaşı çok güzel puset de mesela darbelere karşı korumak için airbag var kapanışı tel bir tuşla oluyor ben alırken puset örtüsü hediyesi yoktu ben 1350 ye aldim şimdi 1299 ve puset örtüsü hediyesi var uzun ömürlü eskimeyecek bir araba
tugcezrhlgl Bhr58 bende ranger a bakıyorm daha kibar bence diğerine göre. Denedim bi kere mağazada kapatırken beceremedim iki el gerekiyo ve fotoğraflardan daha büyük geldi bana... ama başka ürünlere baktığımdada en iyisi yine ranger...
Gulsum2308 tugcezrhlgl teşekkür ederim bilginiz için, bende mağazada görsem aslında içim rahatlıcak belki kullanırsam ama bilemiyorum heralde Ranger alıcam
tugcezrhlgl Gulsum2308 diğer arabalardan en içime sinen ranger aslında hem fiyatı hem memnuniyet olarak ama kapatmayı becerememiştim ben mağazada o konuda tereddüt ettim bende
Ayseeoknn Gulsum2308 ranger allroad da göre görsel olarak daha güzel sadece kasa si kapalı özellik olarak aynılar
Asyaalpkerem Yldzhh ranger hoşuma gitti ama cesaret edemiyorum sanırım e Bebek indirimi var şubatta oraya bakıp öyle karar vericem tabi elelebayb kampanya bitmezse