Betsin anladım. Benim de öyle adet olacakmışım gibi sancı giriyordu. O gün ped takmıştım. Gelmedi. İlk defa böyle olunca test yapmıştım çok silik çıkmıştı. Bi kaç gün donra da testi tekrarlayıp kan vermiştim. inşallah sizinde gönlünüzden geçen olur 💖🙏🏻