Cennet-polat Düzenli sancım var 38+5 suyum nisanim gelmedi ama ikinci gebeliğim belden ve kaşıktan giren beş dakikada bir sancı 40saniye girip çıkıyor dayanabildigim kadar dayanıp hastaneye gidicem umarım ikinci doğumum kolay olur 🤲çok çok dua edin olurmu 💗
Satisati Cennet-polat Allah kolaylıkla doğum yapmayı nasip etsin inşallah bebeğinizi sağ salim kucağına almak nasip olur 💗
Alparslanmom__ Cennet-polat sağlıkla kucağıniza alırsnz insllah bebeğinizi su gibi doğumlarimiz olsun 🙏
Hiratuba Cennet-polat canım sezeryan da 38+6 ve 39 da oluyor sancı o zamanlar başlıyor muydu ya erken değil mi normalde 40larda falan normal doğum oluyor diye biliyorum . Benim kızım 38+6da sezeryanla doğdu
Cennet-polat kahvesever__ gece sabaha kadar uyutmayan düzenli sancim kayboldu 6.7den beri 20dakikalarda bir giriyor tekrar duzenli olmasini bekliyorum hastaneye gitmek icin dogum sancisi bu ama neden boyle oldu anlamadim
Cennet-polat Hiratuba bebek nezaman gelmek isterse ozmn geliyor canım şimdi iki gündür aşırı sancı çektim normal doğum olmadı acilmam olmadıgi için daha fazla dayanamadım sezeryanla aldilar
Hiratuba Cennet-polat gözünüz aydın canım hayırlı olsun, inşallah kolay geçer zorlu günleriniz. dikiş ağrınız ne durumda 🙈 ben kızımda sezeryan dikişi ağrısı çok çektim şimdi ikinci geliyor tek korktuğum o
Cennet-polat Hiratuba basta tabi aşırı ağrım var di ara ara yürüdüm şuan biraz daha ama büyük tuvalete çıkamadım daha
0ksana Cennet-polat allah analı babalı büyütsün denizlide nerde yaptınız doğumu üniversite de mi? Ben üniversitede olmak istiyorum ama hiçbir bilgim yok doğum için gün veriyorlar mı yoksa acilden mi giriliyor vs