Ssecill Arkadaşlar bebeğim 3 günlük gözünde kıl var tek gözünü açıyor normalde nadiren iki gözünü açıyordu bi bakalım dedik Böyle bir durum yaşayan var mı ne yapabiliriz sabahı bekleyelim mi hastaneye götürmek için yoksa hemen mi götürelim