Kızlar birkaç gün önce post açmıştım değerim 2.30 çıkmıştı ama fiziksel değil likler hissetmiştim kaç test yaptım çıkmadı hep 40 dakika 1 saat sonra test bozuldu kuruma çizgisi çıkmıştı bugün dayanamadım tesr aldım biri hemen çok silik çıktı sonradan belirgenleşi ı’m rahat etmedi ikiciyi yaptım buda silik çikti kan versem görünür mü