Slntnz Arasmommyyy yumurtan daha öatlamamış olabilir hala çok silik değil havuç suyu iç ve değerlendirmeye devam et bence
Dilekulgtt Arasmommyyy 17 si yumurtlama olmus gozukuyor diger gunler tam catlayamamis buyuk ihtimal yumurtan yeteri kadar olgunlasmamis olabilir catlama evresinde ama catlayamiyor canim
Arasmommyyy Kızlar anlayamadım ya bu şimdi 17 de pik olmuş mu? Yumurta çatlamış mı? Bir turlu anlayamadım
Arasmommyyy Alpbu 17 de değerlendiremedik :/ ama 18 ve 19 da değerlendirdik canım. Umarım 17 piktir ve yumurtam da çatlamıştır :/
Slntnz Arasmommyyy  benimde bu şekildeydi kıyaslamak istersen. Valla seninkini anlamadım 17si pik gibi ama sonra çok silikleşmemiş.
Mineldeva0 Arasmommyyy Canım bende 3 gündür yapıyorum 2 gün çift çizgiydi ama silikti bugün tek cızgı çıktı ne anlama geliyor anlamıyorum
Zarifokur Arasmommyyy şimdilik hergün değerlendireceksin 🤣hergün koyu anlamayacak ne var . Sonra bir gün arayla
BB_Queen Canım 17 pik. Ama 20′de de bi hareketlenme olmuş. İki yumurta olabilir ailende ikiz öyküsü varsa şaşırma 🤭☺️ silik çizgi görene kadar devam et test yapmaya ve bugün dahil 3 günü değerlendir bence 🤞🏻 hayırlı haberler alırsın inşallah tez zamanda ☺️