Kiloluyum ve hamileyim falan diyenlerr asla ve asla itibar etmeyin hanım efendi. Kilo demek vücudun sağlıksiz bı süreçte olduğunu gösteriyor. Eğer sizdeve eşinizden herhangi bi sorun yoksa kilonuz kesinlikle bı etken olabilir. Öncelik güzel bı yaşam tarzi ile bu kilodan uzaklaşmak. Karbonhidrat,şeker, aşırı yağlı besinler vücudu alt üst eder. Ben 2021 yılında hamile kaldım fakat bebeğim düştü. Kendime göre de kilom vardi ve tatlıya hamur işine aşırı düşkündum.. kilom da 65 di boyum 165di . Bebeğim düşünce hayatımı komple değiştirdim sağlıklı beslenmeye başladım. Meyve, su, az ekmek sıfır şekerle beslenmeme çok dikkat ettim 2023 yılında bı oğlumu kucağıma aldım şimdi yine hamileyim ve 57 kiloyum. Şekere aşırı düşkün olan ben şu an hiç yemesem aklimaz bile gelmez. O yüzden eğer gerçekten bir bebek sahibi olmak istiyorsaniz bu konuda kendinize bı şans verin ve o kilolardan kurtulun istikrarlı olun. Bı hafta düzenli beslendikten sonra vücut da alışıyor bana güvenin. Allah size sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin