Tugcev 2melekannesi1 1300. Başladığımızda 1100′dü. Son iki aydır 100 100 gizli zam gibi zam yapıyorlar 😂
tugce_snygt42 2melekannesi1 ben konyada selcuklu tıpa gidiyorum 750 lira veriyorum çok guzel ilgileniyor doktorumuz
Ayseince12 Bihterrr devlet hastanelerinde sigortan olmasa bile annelik hakkını kullanarak ücretsiz muayene olabilirsin ben öyle yapıyorum
tugce_snygt42 Bihterrr tıp da devletin ama özel öğretim üyelerine yani hocalara yaptirdigin için para alıyorlar yani tıp fakültelerinin de özel kısmı var ve çok güzel ilgileniyorlar