Sumeyrall Geçen Instagram’da denk gelmişti yanlış hatırlamıyorsam 32. De rutin başlanması gerekiyormuş. Bazı doktorlar 30. Haftada başlayabilirmiş. Ben 30. Haftada girdim ilk, önümüzde ki hafta 32. Haftada tekrar gireceğim. Rutin her geldiğimde gireceğimi söyledi. Aralığın 2 hafta olmasının nedeni kontrol muayenesine ücretsiz denk getirmek olduğunu düşünüyorum. Bir daha ne zaman çağırır onu bilmiyorum o yüzden