Yaprak- bir kaç gün daha geçsin istedim acaba regli ağrısı olabilir mi diye bir diğer korkum da 1 kez bebeğim kalbi durdu 1 kez de kese oluştu ama bebek oluşmadı o süre zarfında çok kilo aldım gerek stres gerek ilaçlar olsun 93 kiloyum şuan görüntüm göstermiyor ama gene aynı şeyler olacak diye ödüm kopuyor :(