bbd2015 Merhaba , 7. Haftadayım ve kanamam oldu, coraspin tiroid ilacı kullanıyorum, yapar mı? Yoksa hemen doktora gitmeli miyim
myavocado bbd2015 inşallah olumsuz bir durum yoktur ama gebelikte her kanama - lekelenme ciddiye alınmalı, hemen doktora gidin. Allah korusun müdahale gerektiren bir şey varsa geç kalınmasın.