Cansu-2600 bende aynı durumdayım dayanamıyorum artık, ne uyuyabiliyorum ne oturduğum yerde durabiliyorum. Aşırı bunaldım ki benim de 28+2 yani daha doğuma da var bu sıcakları böyle geçiremem diye klima alıyoruz başka çaresi yok. Tüm camlar ve balkon açık ama esmiyor;(