Damar yolu açılıp serum takılıp ameliyat a indik doktorumla konuştum beni rahatlattı el ele tutuştuk😀 sonra belden iğne yapıldı gram acı yokmuş cidden . Ameliyatta Herşeyi hissettim ama acı hissetmedim ilk iyi gidiyor du sonra çok aşırı çekiştirme hissedince bağırmaya başladım ama acı cidden yok ben sakin kalamadım o sakinleştirici verildi ve dil altı verdi sonrası Leyla gibi çok rahat geçti yukarıdaki lambadan izledm herşeyi o derece cesaretlendim😂 odama getirdiklerinde sade üstümü giydirdiler altımı giydirmediler sonda var diye. Uyuşuk olduğum için baya bi saat acı hissetmedim sonra ağrılarım oldu iğne yapıldı tabi hafifledi ama yinede ağrıyordu adet ağrısı gibi bide yanma gibi ama dayanılmicak bi ağrı değil. İlk atağa kalkış bi tık acılı oda dayanılıcak türden ondan korkuyordum ve abartılıcak kadar değilmiş. Hala ağrım var ama dayanıyorsun yani allah sana güç kuvvet veriyor😂 iyiki spinal olmuşum 🙏 bi kanama kontrolü bende çok fazla yapıldı gelen giden hemşire bastırdı alttanda parmakla temizleme yapdı kendi doktorumda gelip yaptı sondam çıkarken de yapıldı açıkcası bir tek o ağrılı işlem doktorun elini tuttum her gelen hemşirenin elini tutuyordum karnıma basmasın diye😀 ameliyat oluyorsun ya az bişe ağrıdan birşey olmaz okadarda dayanalım bi can geliyor sonuçta dünyaya 😍