Enfal_06 hastane doktor ilaçlar gereksiz demedim hanımefendi lutfen carpıtmayın. Idrar yolu enfeksiyonu olunca da bol bol su icin diyolar mesela, ya da sedef hastasi oldugumuzda deniz suyu ve kumu iyi gelir diyolar.. elbette ilac kullanılir ben zaten fitil tedavisi var krem tedavisi var diye yazdım… bunun yanında dogal yollarla tedavilerle desteklemekte hicbir sorun yok… bebegin agzi pamukcuk oldugunda karbonatlı suyla silin diyen cokcuk doktorları yani…. dogal yöntemler denemek kotu bisey degil.. ayrica dogal sirke diye bişey var, siz denk gelmemis olabilirsiniz