Ben o şekilde hamile kaldım Amh 0.24 idi tüp bebek dediler direk
Devlete rapor çıkarmaya gittik direk rahim filmi istedi Galen tıp merkezinde çektirdim anestezi almadan ve bir tüpüm tıkalıydı o gün ilişki yaşamadık ama sonra testin pik olduğu zamanları değerlendirdik o ay gebe kaldım