İyi geceler iki gebeliğim arasında 3 ay var anneler korunduğum halde hamile. kaldım şok oldum Allah kısmet etmiş deyip sustum riskli aldır dediler kıyamadım çok sancı çekiyorum ama doktor çok his etmiyorum diye sancım var diye perinatoloji ye yönlendirdi gittim detaylı ultrason la baktı bebeğin kalbi küçük daha gelişmemis dedi bir ay sonra gel hamileliğim in başından bile iyi his etmiyorum korkmalimiyim başına gelen var mı