Cerenlale normalde de hiç içmem. Ama ara sıra burger yiyoruz eşimle, o Cola içerken ben ayran içemiyorum 😂
Ama inanın 1,2 yudum alıyorum tamam. O kadar çok şekerli geliyor ki, hiç içmediğim için galiba. Sadece burger yerken içim yanıyor Allah yanıyor 😂