seymayd ben de kullanmayı düşünüyorum. Burda daha önce soran gebeler oldu. Çoğu kişi doğum sancısı başladığında suyun içine koyup meryem suresini okumak gerekiyormuş hastaneye gitmeden doğum bittikten sonra çıkarılması gerekiyormuş hemen rahim açıklığı kapanmaz deniliyor. Bence dini eğitim almış bilgi sahibi bir hoca hanıma sormak lazım.