Kızlar 36+4 deyim kontrollerimde bebegin karin çevresini küçük ölçüyor doktor birde bebek aşağı kanala inmiş dedi baya asagida dedi sali günü yine ölçümler bu şekilde olursa yatış vereceğim sali doğum olacak dedi bende çok stres yaptım çok korkuyorum da suni sancı vereceklermiş suni sancı çok mu zor oluyo yani o sancı verildikten sonra doğum hemen olur mu