Mzzz şehir dışında sayıldığından galiba 🤭😄 Ben de Ankara’nın enn merkezi yerlerinden birinden taşındım buraya evlenince. eşim de çubuk’ta çalışıyor. Allah ağız tadı versin alışıyor insan mecbur. size yakın olur burası, Duru’ya bakabilirsiniz ben memnunum devlet hastanesi iyi bakmıyor evet, içime sinmeyen bit şey oldu mu hemen özele koşuyorum ben de