_yeni1tazeanne_ acile gittiğimizde lavmanı yaptık biraz rahatlamıştı. Doktor ikinci kutuyu da ihtiyaç olursa kullanın, sık kullanmak zararlı değil diye kendisi söylemişti. Hangi lavmanı alırsınız bilmiyorum ama yeşil kutuda var bir tane acilde bize onu vermişlerdi. İlacın kapağını açınca yarısını çöpe döktüler yarısını verin dediler. Demek ki fazla geliyor bir kutu. Siz de alırsanız önce yarısını verin isterseniz