poyrazege1503 Araba çok önemli bir ihtiyaç. Gerçekten insanın eli ayağı oluyor. Bebişin rahatı için de gerekli. Kışın gezdirmem diye düşünmeyin. Ben Ocakta doğum yaptım, hep gezdirdim kalın giydirip ki arabaların yağmurluğu oluyor geçirip dolaştırırsınız. Ucuz olsun, markasız olsun ama mutlaka bir arabanız olsun.