Kızlar merhaba 4 yasında bir oğlum var ve 2. bebek için karar vermiştim.3 aydır deniyoruz ama bebek tutmadı ve genel muayene için doktora gittim.Ve polikistik over oldugumu öğrendim.Ama bugüne kadar hiç şüphelenmedim çünkü adetim 1 gün bile gecikmiyordu.Aramızda benim gibi olup gebe kalan varmı acaba