Birhayalimvr busechdr kuzum malesef kimyasal gebelik olmuş ilaçları bırakınca 1 hafta içinde adet olursun ama yine doktorunla iletişime geç 2 gün sonrada testi tekrr ver
busechdr Kesin ve net sonuç alana kadar çok korktuk🙈 ilk test yaptırdığımız yerde 3.gün tekrardan yaptırdık ve sonuç 70 çıktı 2 gün sonra tekrarladık ve 199 çıktı ☺️ yani laboratuvar farklılığıymış çok şükür 🤲🏻🤲🏻