Mkbselisa Kızlar merhaba son 15 gün kaldı bikini bölgesinin alt kısmı o kadar ağrıyor ki ilk gebeliğimde böyle değildi baskı mı yapıyor acaba bebek
Beybitooo Mkbselisa başı aşağıdaysa bebek baskı yapıyordur benimde aynı şekilde doktor çok baskı yapıyor kafası dedi
Hannah Mkbselisa benim de aynı ama kanala inmediğini düşünüyorum Dr bişey demedi de en son muayenede başı çok yukarıda demişlerdi sizin indi mi kanala?
Aysegul99 Mkbselisa benimde öyleydi 33 haftalığım dinlenince ağrılar geçmiyordu, hastaneye geldim nst de sancı çıktı
Babymom07 Mkbselisa benim başı aşağıda değil ama benimki de öyle ya baldırım falanda ağrıyor benim sol kalçamda doktor normal dedi son ay bu şekilde geçecek 🤷🏻♀️
Mkbselisa Mrverdgn58 baskı idrar olarak değil de daha çok sancılı ağrı şeklinde ama her zaman olmuyor daha önce doğum sancısı yaşadım ama bu defa ki sancı farklı alttan giriyor
Mkbselisa Hannah nst de sancı çıktı açılma var mı diye bakalım istersen yoksada haftaya bakalım dedi sancı alttan girdi doğum sancısı gibi değildi o yüzden baktırmadım kanala girmemişti henüz
Mrverdgn58 Ağrı şeklinde bendede oluyor bn suni sancı ile doğum yaptım kendi sancimi pek bilmiyorum malesef
Mkbselisa Mrverdgn58 ben hem kendi sancım hem suni sancıydı 40+4 dü ilk gebeliğimde doğumum 8 dk ya bir geliyordu düzenli bir gece öyle devam etti sabah doktor beklemedi suni vermişti suni daha kötü
cyuzer Aysegul99 ağrıların nasıldı? Ben de 33 haftalığım ama bel ağrısı ve kasık ağrısıyla uyandım idrarım kopkoyu ve sarıdan kahveye çalan akıntıyla uyandım benzer durum yaşadın mı
Aysegul99 cyuzer ayrıca dr bana yatış verdi 1 gece kaldım erken doğum ihtimaline karşı 2 doz ciğer geliştirici iğne yaptılar sende ihmal etme. Bnm ağrım tüm gün uzanıp dinlenmeme rağmen geçmemişti. Tam karnın altı rahimdeydi ağrım
cyuzer Aysegul99 benim de orada.. cumartesi idrar ve kan verdim bugün sonuçlar temiz çıkmış ama hâlâ ağrım var geçmedi alt karnım ağrıyor sanki belime vuruyor. Yazdım tekrar nst ye çağırdı bakacağım artık gideceğim birazdan