Madamminia şimdi kağan imparator demek diye biliyorum. Bilge de her konuda bilgisi olan olgun kişi. Oğuz da sağlam kişi demek. Yani bence bi bebeğe bu kadar sert bu kadar büyük isimler koymamak gerek hemde 2 tane birden. Sen bilirsin tabiki annesisin ama daha duru daha sakin isimler mi baksaydın?