Yeniyeniden Ozlem1919 kese etrafı belki kanama olmuştur belki yerleştikce baskıdan olmuş olabilir sen doktora mutlaka git kanamaları illa sebebi oluyor
Femay Ozlem1919 lütfen aksatmadan hemen doktora gidin. Şimdiki aklım olsa hastanenin kapısında yatardım 3 gün önce 16+5 te düşük yapmış birisi olarak söylüyorum korkutmak değil maksadım en ufak olumsuz bir durum hissettiğinizde bile hastaneye koşun lütfen