Bende 10 Haziran’da düşük yaptım. Beta 1661 de öğrendim Beta değerim düzensiz artıyordu diye yapılan işlemler yüzünden düşük oldu. İlk gebeliğimdi ve 5 hafta 4 günlüktü. Düşük sonrası ilk reglimi oldum doktora muayene gittim korunmana gerek yok dedi. Gebeliği Çok istiyorum ama korkuyorum da , rabbim hepimize sağlıklı gebelikler nasip etsin .