Kubrakaraduman Kızlar iyi geceler ben 5 aylık hamileyim manuel pompayla göğüsten sıvı geldi bir iki damla deneme amacıyla kullanmıştım şimdiden sıvı gelmesi normal mi bu sütüm olduğu anlamına gelir mi teşekkür ederim 🫠
sb17 Kubrakaraduman kendi kendine erken gelmesi normal, ama uyarı vermemek lazım, bir daha kullanmayın lütfen
Kubrakaraduman Echanim pompayı yeni almıştım vakumlama yapıp yapmadığını kontrol etmek için denedim uzun tutmamıştım aslında
Kubrakaraduman sb17 bilmiyordum ben vakumlama yapıp yapmadığını kontrol etmek istedim ama bi problem olur mu
sb17 Kubrakaraduman tabi kesin bir şey söyleyemem ama bir daha uyarı vermezseniz bir şey olmaz diye düşünüyorum
babysmomy Kubrakaraduman bir şey olmaz hamileyken emziren bir sürü anne var 🌼 ama bir daha uyarmayın dikkat edin 😊